Ребзуев, Б. Г. Импульсивное покупательское поведение в условиях ограниченности когнитивных ресурсов / Б. Г. Ребзуев> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 2. - С. 88-100 . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психологія особистості Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): поведінка -- імпульсивна поведінка -- імпульсивна покупецька поведінка -- покупецький імпульс -- покупки -- імпульсивні покупки -- обробка інформації -- покупецький вибір -- оцінка товару -- фрустрація покупецького наміру -- психологія особистості Анотація: Перевіряється модель, згідно якої імпульсивна покупка є результатом афективних реакцій, що спонтанно виникають, коли когнітивні ресурси, необхідні для обробки інформації про товар, виявляються обмеженими. В трьох експериментах вивчались фактори, що обмежують когнітивні ресурси суб'єкта і призводять до імпульсивних реакцій при купівлі незапланованих товарів. Встановлено, що учасниками експеримента частіше здійснювались імпульсивні покупки у тих випадках, коли в магазині не знаходились продукти з потрібними характеристиками або бренду (екперимент 1, n = 52); коли наявні багато альтернатив необхідного продукту або ці варіанти виявлялись у об'єктів дослідження порівняно невідомими (експеримент 2, n = 52); коли було важливо обрати кращий продукт й існувала впевненість у власній здатності зробити правильний вибір (експеримент 3, n = 52). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |