Я 57 Ямпольский, Михаил. Экспрессивность: между человеческим и машинным (неметафизическая антропология и кинематограф) [Текст] / М. Ямпольский> // Новое литературное обозрение : Теория и история литературы, критика и библиография. - 2011. - N 3. - С. 20-36 . - ISSN 0869-6365 Рубрики: Кіномистецтво Кл.слова (ненормовані): експресивність -- кінематограф -- постгуманізм -- неметафізична антропологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 57 Ямпольский, Михаил. Экран как антропологический протез [Текст] / М. Ямпольский> // Новое литературное обозрение : Теория и история литературы, критика и библиография. - 2012. - N 2. - С. 61-74 . - ISSN 0869-6365 Рубрики: література і мистецтво Кл.слова (ненормовані): постгуманізм -- критика антропоцентризму -- феноменологія -- мистецтво -- кінематограф Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
О-46 Озадовська, Л. В. Постлюдина як феномен сучасної науки і філософії [Текст] / Л. В. Озадовська> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 4. - С. 92-102 Рубрики: Філософія--філософія науки Кл.слова (ненормовані): людина -- природа людини -- транслюдина -- постлюдина -- трансгуманізм -- постгуманізм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бовсунівська, Тетяна. Задзеркалля в романі "Розпізнавання образів” Вільяма Гібсона [Текст] / Т. Бовсунівська> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 50-64. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Зарубіжна література--історія, 20 ст. 2 половина ; 21 ст. початок Кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу Канада--література (критика)--персоналії письменників Кл.слова (ненормовані): постгуманізм -- трансгуманізм -- трансреалізм -- лейтмотив -- кіберпанк -- контркультура -- жанри Анотація: У статті йдеться про поетику роману, основаного на принципах літературного кіберпанку. Вільям Гібсон, засновник кіберпанку як жанру, у романі “Розпізнавання образів” використав образ задзеркалля з книги Льюїса Керролла “Аліса в задзеркаллі” як лейтмотив, ремінісцентно згорнений та оприявлений тільки у свідомості головної героїні Кейс Поллард. Проаналізовано семантику лейтмотиву задзеркалля та його функціональність у романі, а також відповідність щодо принципів трансреалізму й постгуманізму. Ідеться про “поетику гормонів” замість “поетики почуттів”. Стани головної героїні пояснюються не вчинками чи періодом доби, а гормональним розладом; наукова обізнаність уплітається в метафоричність, і художній стиль В. Гібсона стає незворотно кіберпанковим. Дод.точки доступу: Гібсон, Вільям (канадський письменник-фантаст, есеїст та публіцист американського походження ; 1948 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |