І-72 Інструктивно-методичні матеріали щодо ведення документації в дошкільних закладах [Текст] / Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Кафедра дошкільної освіти ; за заг. ред. К. Л. Крутій. - 3-тє вид., доп. і перероб. - Запоріжжя : ЛІПС, 2005. - 120 с. - (Бібліотека керівника дошкільного закладу освіти). - ISBN 966-7442-99-3 : 6.50 грн.
РУБ 372 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--діловодство Кл.слова (ненормовані): діловодство в ЗДО -- музичні керівники -- вчителі-дефектологи -- соціальні педагоги -- практичні психологи Дод.точки доступу: Крутій, Катерина Леонідівна \ред.\; Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освітиКафедра дошкільної освіти Примірників всього: 19 ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (11) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (11) |
Ш 14 Шавровська, Наталія. Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 59-63 : табл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: психокорекція підготовка практичного психолога професійна орієнтація Кл.слова (ненормовані): проблема саморозвитку -- професійна діяльність -- педагогічні завдання -- психокорекція -- заклади освіти -- практичні психологи -- підготовка психологів -- підготовка практичних психологів Анотація: У статті представлено модель трирівневої підготовки майбутніх практичних психологів, застосування якої дасть змогу здійснювати у процесі навчання професійний відбір і поглиблювати професійну орієнтацію студентів; системно викладати основи наукової і практичної психології; формувати професійно значущі риси особливості та навички практичної роботи спеціаліста. Дод.точки доступу: Смалиус, Людмила; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Гузь, Аліна. Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 56-63. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба--здоров’я педагога здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача Кл.слова (ненормовані): психологічні служби -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- майстер-клас -- практичні психологи -- вправи для педагогів -- тести для педагогів -- синдром емоційного вигоряння Анотація: На допомогу психологічній службі ДНЗ у статті надається матеріал майстер-класу для практичних психологів з профілактики синдрому емоційного вигорання в педагогів "Подорож до міста Педагогів". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 15 Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 27-32 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): LEGO-конструювання -- казки -- функції казок -- робота над казкою -- корекційна робота -- корекція дитячих страхів -- корекція імпульсивної поведінки -- практичні психологи -- робота психологів -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Висвітлено прийоми роботи над казкою у поєднанні з LEGO-конструюванням. Розкрито роль казки при корекції дитячих страхів та імпульсивної поведінки занадто збудливих дітей. Розглянуто співпрацю практичного психолога з вихователями та батьками дошкільнят. Подано конспект заняття на тему "LEGO-Теремок" для дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 66 Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта Підготовка майбутніх психологів Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Е 60 Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 4–10. - Зміст: Чому та як реагують діти ; Хто допомагає пережити психологічну травму ; Які етапи роботи.
Кл.слова (ненормовані): емоційні порушення у дітей -- психологічна служба -- практичні психологи -- корекційна робота -- психокорекція -- гібридна війна Анотація: Про діяльність практичних психологів закладів дошкільної освіти, спрямовану на корекцію емоціних змін у дітей дошкільного віку, спричинену гібридною війною в Україні. Дод.точки доступу: Панченко, Олег; Піроженко, Тамара; Кабанцева, Анастасія; Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4. Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12. Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко> // . - С. 5–10. Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 5–10. Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |