24р10
В 27


    Величко, Людмила.
    Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 10-13.
ББК 24р10
Рубрики: освіта хімічна
Кл.слова (ненормовані):
предметні компетенції


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Горбачова, О.
    Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності
   Викладання історичного краєзнавства в школі

Кл.слова (ненормовані):
історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення
Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


63.3(4УКР)р10
Г 93


    Гудко, Ж. Г.
    Як ІКТ сприяють формуванню предметних компетенцій у 7-му класі [Текст] / Ж. Г. Гудко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 6-10. - Бібліогр.: 24 назви.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії України в школі--інформаційно-комп’ютерні технології
   Викладання історії України в школі--уроки в 7 класі--формування предметних компетенцій

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії України -- інформаційні технології -- предметні компетенції -- музейна педагогіка -- віртуальні екскурсії -- просторові компетенції -- хронологічні компетенції -- історична карта
Анотація: В статті наголошується на досить широки переваги комп’ютера як засобу підримки навчального процесу - наочність, швидкість доступу до великих обсягів інформації, зацікавлення учнів предметом. Застосування ІКТ полегшує процес запам’ятовування, допомогає зробити урок більш цікавим і динамічним, сприяє формуванню просторових, хронологічних компетенцій учнів тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)