Кучерук, Оксана
    Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика
   Освіта--мовна освіта

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- прийом навчання -- основний метод навчання -- допоміжний метод навчання -- технологія навчання -- методика навчання мови
Анотація: У статті розглянуто теоретичні засади формулювання й уточнення значення базових понять сучасної лінгводидактики. Проаналізовано сутність методу навчання мови та провідні підходи до потрактування цього питання. На основі осмислення традиційного і інноваційного педагогічного досвіду обгрунтовано місце методу навчання в системі суміжних лнгводидактичних понять.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


81.411.1-90
Ш 70


    Шляхова, В.
    Розповідь учителя як метод навчання української мови [Текст] / Валентина Шляхова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- прийом навчання -- лінгвістична теорія -- мовознавче поняття -- мовознавчий термін -- мовна одиниця
Анотація: Стаття висвітлює ретроспективу становлення наукового поняття про метод розповіді вчителя на уроках української мови. Аналізуючи цей метод крізь призму сучасної освітньої мети, завдань української мови як навчальної дисципліни, особливостей змістової структури шкільного курсу української мови та специфіки пізнавальної діяльності школярів, автор конкретизує критерії його вибору та розробляє систему прийомів його реалізації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)