74в1
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле
Анотація: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті
Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
Ш 17


    Шакотько, Віктор Васильович.
    До питання вивчення пропедевтичних курсів з інформатики в почтаковій школі й удосконалення їх змісту [Текст] / В. В. Шакотько // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 22 назви.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики
Кл.слова (ненормовані):
інформологія -- зміст освіти -- принцип науковості -- пропедевтичні курси -- уроки інформатики -- початкова школа -- Сходинки до інформатики (підручники)
Анотація: У статті автор акцентує увагу на необхідності вдосконалення вмісту нових підручників “Сходинок до інформатики” з урахування сучасних наукових поглядів на формування інформологічних компетентностей у загальноосвітніх навчальних закладах. Також проаналізовано зміст зазначених підручників різних авторських колективів, розглянуті підходи до тлумачення основних понять інформатики.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)