К 78 Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного). В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |