Рудіч, Л. Г.
    Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема [Текст] / Л. Г. Рудіч // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - С. 49-50.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--робота з обдарованими учнями
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- проектування освітнього середовища -- становлення обдарованої особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.6:727.054](477)
Н 22


    Наконечна, Г.
    Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа
Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.


Дод.точки доступу:
Низковська, О.; Ночвінова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.042-056.45](477)
Р 83


    Рудіч, Л. Г.
    Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема [Текст] / Л. Г. Рудіч // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 72–73.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--освітнє середовище--методи управління
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- обдарована особистість -- освітнє середовище -- проектування освітнього середовища -- методи управління -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті розглянуто концептуальні засади створення освітнього середовища для обдарованих дітей у закладі загальної середньої освіти; визначено ефективні методи управління цим процесом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)