Дятленко, Наталія. Експеримент продовжується: методологія дослідження / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 4-8. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника Кл.слова (ненормовані): провдення експериментів -- професійне зростання -- методологія дослідження -- дослідницька діяльність педагогів -- етапи експерименту -- оформлення результатів Анотація: У статті надано матеріал, для педагогів дошкільних закладів, про етапи експерименту, застосовані методи, способи обробки даних, узагальнення одержаних матеріалів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Андрєєва, Тамара. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 37-54. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--атестація педагогічних працівників Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- професійне зростання -- ефективність атестації -- проведення атестації -- організація атестації -- методична робота -- семінар-практикум -- план проведення семінарів -- атестація педагогічних кадрів Анотація: У статті надається матеріал про особливості організації та проведення атестації в ДНЗ. Дод.точки доступу: Туженкова, Юлія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 36-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм Кл.слова (ненормовані): відкриті заходи -- професійне зростання -- професійна майстерність -- аналізування відкритого заходу -- проведення відкритих заходів -- недоліки відкритих заходів Анотація: У статті йдеться про організацію та проведення відкритих заходів, що є невід'ємною складовою методичної роботи з педагогами. Проаналізовано значення роботи та досвіду колег у професійному зростанні молодих фахівців. Проаналізовано труднощі педагогів у проведенні відкритих заходів та подано рекомендації щодо уникнення типових недоліків в їхній організації. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 64 Кондратець, Інна Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів Анотація: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
К 93 Курмишева, Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. 60 (9 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу Анотація: Досліджується проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар’єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар’єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 69 Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 4–8. - Зміст: Зміни – це вимога часу ; Орієнтація на формування універсальних дій ; Мотивація до особистісного зростання ; Гра як внутрішній мотиватор.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі -- сучасний вихователь -- професійне зростання -- світ VUCA -- внутрішня мотивація -- особистісне зростання -- гра -- нестабільність -- невизначеність -- складність -- неоднозначність Анотація: У статті висвітлено специфіку особистісного та професійного зростання педагогів дошкільних навчальних закладів у світі VUCA (нестабільності, невизначеності, складності, неоднозначності). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подвійний інтернет-марафон [Текст] : подвійна сила професійного зростання> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 34/36. - С. 3-5.
Кл.слова (ненормовані): Інтернет-марафон -- подвійний Інтернет-марафон -- професійне зростання -- реформи системи освіти України -- освітній вебінар -- IV Міжнародний Інтернет-марафон -- 12-й Всеукраїнський Інтернет-марафон Анотація: Йдеться мова про IV Міжнародний Інтернет-марафон “Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю”, який відбувався 30 жовтня 2018 року та12-й Всеукраїнський Інтернет-марафон “Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології”, який проходив з 31 жовтня по 2 листопада 2018 року. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 30 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Коломієць, Дмитро. Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів. Дод.точки доступу: Ніщук, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3. Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото. Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл. Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото. Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл. Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл. Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл. Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл. Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" [Текст] = Простір для професійного зростання педагогів! : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]> // . - С. 2–3. Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті Кл.слова (ненормовані): інтернет-марафони -- професійне зростання -- педагоги Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |