О-66 Орлов, В. Вести інших до успіху: Професійні якості керівника [Текст] / В. Орлов> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 14(липень). - 2-6 [вкладка] Рубрики: Керівник Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): імідж керівника -- професійність керівника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартинюк, Лілія. Нагородження педагогічних працівників дощкільного закладу / Лілія Мартинюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 2. - С. 61-68. Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Заклади дошкільної освіти Педагоги ДНЗ Кл.слова (ненормовані): нагородження педагогів ДНЗ -- відомчі відзнаки -- професійність педагога ДНЗ -- вихователі Анотація: Про один способів заохочення педагогів нагородження їх відомчими відзнаками. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Мистецтво ведення дискусії > // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 48. Рубрики: Усне навчання--дискусії Кл.слова (ненормовані): професійність -- тести -- ведення суперечки -- мовлення Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 83 Боровских, А. В. Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 45-57. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта--стандарти вищої освіти Кл.слова (ненормовані): стандарти вищої освіти -- стандарти нового покоління -- проектування освітніх стандартів -- діяльнісний підхід в освіті -- кластери -- проблеми впровадження стандартів -- квазістандарти -- абстрактні стандарти -- професійність Анотація: У статті дана загальна схема та короткий опис системи уявлень діяльнісного підходу у вищій освіті, який становить потужну теоретичну базу для роботи з проектування освітніх стандартів. В статье дана общая схема и краткое описание системы представлений деятельностного подхода в высшем образовании, который составляет мощную теоретическую базу для работы по проектированию образовательных стандартов. Дод.точки доступу: Попов, Л. В.; Розов, Н. Х. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 82 Криворучко, М. В. Психологізація педагогічної праці [Текст] / М. В. Криворучко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 40-42. Рубрики: Психологія праці вчителя Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- самовдосконалення педагога -- психологізація педагогічної праці -- професійність педагога Анотація: У статті говориться про те, що основним у психолого-педагогічних ресурсах педагога є вміння педагогічно спрямовувати свою діяльність. Саме педагогічна спрямованість як стійка система мотивів визначає поведінку вчителя, його ставлення до професії, праці, але насамперед - до дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |