К 74 Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: підготовка екологів Кл.слова (ненормовані): хімічна підготовка -- інженери-екологи -- підготовка інженерів-екологів -- бакалаври-екологи -- природокористування -- збалансоване природокористування -- вища технічна освіта -- вища екологічна освіта -- підготовка бакалаврів-екологів Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Вставновлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною, базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а особливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 66-74 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка фахівців--інженери-екологи--хімічна підготовка Викладання хімії в вищих навчальних закладах Кафедра хімії Кл.слова (ненормовані): хімічна підготовка -- підготовка інженерів-екологів -- технічна освіта -- екологічна освіта -- методична система -- компетентнісний підхід -- синергетичний підхід -- особистісно орієнтоване навчання -- хімічні дисципліни Анотація: У статті розглянуто розроблену модель методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, яка базується на комплексному застосуванні системно-синергетичного, компетентнісного, блочно-модульного та особистісно орієнтованого підходів; досліджено її основні складники; визначено напрями її розвитку й удосконалення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |