Горошкіна, Олена. Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст]> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 44-46. Рубрики: Викладання української мови Кл.слова (ненормовані): вчитель-словесник -- навчання української мови -- підручник української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |