371.3:811.161.2
К 95


    Кучеренко, Ірина.
    Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- підходи до навчання мови -- особистісно орієнтовані ситуації -- технології навчання мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Пентилюк, Марія.
    Когнітивно-комунікативна модель удосконалення профеісйної культурномовної компетентності студентів філологічного профілю [Текст] / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 2. - С. 6-10.
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--культуромовна компетентність
   Кафедра української мови та методики її навчання

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя-словесника -- мовна особистість -- культуромовна компетентність -- підходи до навчання мови -- мовна особистість -- професійна компетентність
Анотація: Стаття присвячена створенню когнітивно-комунікативної моделі вдосконалення професійної культуромовної компетентності студентів-філологів. Автор визначає найголовніші конструкти моделі: когнітивну й комунікативну методики, принципи навчання мови, ставлячи в центр мовну особистість студентів та якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)