74.1
К 68


    Коротаева, С. В.
    План-конспект занятий познавательного типа "Зрение как орган познания окружающего мира" для детей седьмого года жизни [Текст] / С. В. Коротаева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 1. - С. 48-49 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: педагогіка корекційна
   здоров’я дітей--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні заняття -- пізнання навколишнього світу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
В 11


    Вінтонів, С. З.
    Аутоідентифікація як процес пізнання себе та навколишнього світу (досвід філософського аналізу) [Текст] / С. З. Вінтонів // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 1. - С. 56-63 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Теорія пізнання
   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
ПІЗНАННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ -- пізнання себе


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.033(477)
К 11


    Кільдій, Т.
    Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів / Тетяна Кільдій // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 44–46. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--творча робота вчителя--екологічне виховання учнів
   Початкова школа--виховання--екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
творча робота вчителя -- екологічне виховання -- пізнання навколишнього світу -- казка -- авторська казка -- комахи -- молодші школярі
Анотація: Автор статті подає власну казка про комарів, складену зазделегідь із наукових фактів про комара. Таку казку автор склала в першу чергу для того, щоб навчити дітей бачити у звичайних речах щось незвичайне, розвивати допитливість та спонукати учнів до пізнання навколишнього світу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)