Р 64 Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя / підгот. Любов Люхвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 11.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- організація -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- навчальне обладнання -- засоби навчання -- іграшки -- освітній простір Анотація: У статті вміщено поради щодо організації розвивального предметного середовища, що має задавольняти інтереси кожної дитини, забезпечувати вільний вибір діяльності, соціалізацію дітей раннього віку. Дод.точки доступу: Люхвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки / підгот. Любов Лохвицька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 12–20. - Зміст: Ігровий осередак ; Осередок рухової активності ; Осередок ігр з піском та водою ; Будівельний осередок ; Осередок відпочинку ; Мистецький осередок ; Музичний осередок ; Природознавчий осередок ; Осередок сенсорики.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- осередки -- засоби навчання -- ігри -- іграшки -- навчальні прилади -- молодший дошкільний вік Анотація: У счтатті описано змістове наповнення розвивально предметного середовища для вихованців І молодшої групи. Дод.точки доступу: Лохвицька, Любов \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 22 Наконечна, Г. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Галина Наконечна, Олена Низковська, Олена Ночвінова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 31–38. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- розвивальне предметне середовище -- проектування освітнього середовища -- засоби навчання -- Нова українська школа Анотація: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів. Дод.точки доступу: Низковська, О.; Ночвінова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 61 Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище [Текст] / Олена Низковська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. 20–26. - Зміст: Яка роль розвивального предметного середовища ; З чого починати облаштування ; Яких принципів дотримуватися ; Як створити модель ; Якими мають бути освітні осередки ; Якими нормативними документами керуватися ; Як запобігти надлишковості.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- організація -- інноваційне середовище -- предметне середовище -- розвивальне предметне середовище -- освітні осередки -- нормативні документи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |