Дудко, С. А. Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 17–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи Кл.слова (ненормовані): логопедичне заняття -- вимова звука -- правильна артикуляція -- розвиток слухового сприймання -- формування вимови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/7 Журнал 2020р. N 7 (67) Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4. Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7. Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16. Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18. Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах [Текст] : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 5–7. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--слухове сприймання Кл.слова (ненормовані): логопедичне заняття -- розвиток слухового сприймання -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |