Р 69 Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 4–9. - Зміст: Що визначає кількість річних завдань ; Якими мають бути формулювання ; Як визначати річні завдання ; Додаток 1 : Приклади формулювань річних завдань закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Методичні форми роботи з педагогами для розв’язання річного завдання "Розвиток монологічного мовленя дітей дошкільного віку під час навчання складати розповіді за картиною".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- річні завдання -- формулювання -- методичні форми роботи Анотація: У статті подано поради щодо формулювання завдань на новий навчальний рік, а саме: що слід врахувати під час визначення змісту та кількості завдань; вимоги до формулювання кількості завдань; як професійно та ефективно їх розв’язувати. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 1. - С. 22-23. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- лексико-граматичні помилки -- річні завдання -- ситуативне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 16-18. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота Кл.слова (ненормовані): творча діяльність дошкільників -- річні завдання -- методичний кабінет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |