Н 15 Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текст] : збірник наукових праць / НАПН України, Інститут обдарованої дитини (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); гол.ред. Волощук І. С. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - . Вип. № 2 (13). - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 2310-1598. - 66.26 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Гоцуляк, Юрій. Законопроект "Про освіту обдарованих дітей": на шляху до диференційованої освіти / Ю. Гоцуляк. - С .6-12 Аніщенко, Наталія. Культурологічне значення формування музичного сприйняття у підготовці майбутнього вчителя / Н. Аніщенко. - С .13-25 Піонтковський-Вихватень, Богдан. Моральні принципи освіти обдарованих дітей у XX столітті / Б. Піонтковський-Вихватень. - С .26-30 Киричук, Валерій. Вплив активності особистості на розвиток обдарованості / В. Киричук, О. Прашко. - С .31-38 Смотрін, Володимир. Проектування формування готовності обдарованих старшокласників до вибору професії / В. Смотрін, К. Андросович. - С .39-46 Марченко, Светлана. Эстетическое формирование личности на примере художественно-творческой одаренности / С. Марченко. - С .47-51 Смалиус, Людмила. Підготовка психологів до роботи з обдарованою особистістю / Л. Смалиус. - С .52-59 Флярковська, Ольга. Творча самореалізація підлітків у процесі позакласної виховної роботи / О. Флярковська. - С .59-67 Якубовська, Марія. Культурологічна підготовка як один із засобів формування творчої індивідуальності майбутнього фахівця / М. Якубовська. - С .67-70 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Галкін, Сергій. Розвиток обдарованої дитини в умовах інформаційного суспільства / С. Галкін, Т. Юрченко. - С .71-78 Поліхун, Наталія. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку / Н. Поліхун, К. Постова. - С .79-89 Шевчук, Світлана. Розвиток інтелектуальної обдарованості вихованців як один з пріоритетних напрямів діяльності позашкільних закладів екологічного профілю / С. Шевчук. - С .89-100 ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Вінник, Наталія. Емпіричне дослідження досвідної складової особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: взаємозв’язок шкільної успішності та інтелекту / Н. Вінник. - С .101-106 Микитин, Оксана. Умови психолого-педагогічного супроводу розвитку творчих якостей особистості старшокласника / О. Микитин. - С .107-111 Давоян, Єлизавета. Обдарованість і аутизм: контент-аналіз дослідженості проблеми / Є. Давоян. - С .112-118 Якимова, Ірина. Методика моніторингу інтелектуальних особливостей дитини як засіб діагностики для виявлення інтелектуальної обдарованості старшокласників / І. Якимова, А. Павлова, М. Перцев. - С .118-127 Кузьменко, Віра. Вікові особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку / В. Кузьменко, Т. Грицишина, Л. Савенок. - С .128-139 Подшивайлов, Федір. Особливості мотиваційної сфери особистості інтелектуально обдарованих старшокласників / Ф. Подшивайлов. - С .140-145 Турбан, Вікторія. Онтогенез етичного становлення особистості / В. Турбан. - С .146-155 РУБ 371.01 Рубрики: Обдаровані діти--Україна--Продовжувані видання Навчання--обдаровані діти Виховання--обдаровані діти Психологія обдарованості Психологія старшокласника Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): самореалізація підлітків -- інтелектуальна обдарованість -- диференційована освіта Дод.точки доступу: Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |