Ревенко, А. П. Оплата праці у структурі виробництва [Текст] / А. П. Ревенко> // Економічна теорія : Науковий журнал. - 2007. - N2. - С. 70-80 Рубрики: економіка України Кл.слова (ненормовані): робоча сила -- оплата праці -- система національних рахунків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вітренко, Юрій. Взаємозв’язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 7-18 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Вища освіта в Україні--ринок праці Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність -- зайнятість населення -- державне замовлення -- ринок освітніх послуг -- система національних рахунків -- класифікатор видів економічної діяльності -- ринки праці -- Національна рамка кваліфікацій -- підготовка кадрів Анотація: Розкривається роль Національної рамки кваліфікацій як дієвого інструменту подолання неузгодженості розвитку освіти та визначення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах. Висловлюється переконання, що Національна рамка кваліфікацій повинна містити положення щодо необхідності узгодження класифікації галузей освіти (напрямів підготовки кадрів) із класифікатором видів економічної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 9-22 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Освіта в Україні--економіка освіти Освіта в Україні--державна політика--економічні аспекти Кл.слова (ненормовані): освітня діяльність -- Система національних рахунків -- основні економічні класифікації -- освітній продукт -- освітня послуга Анотація: Діяльність освіти розглядається як один із 21 видів економічної діяльності, класифікованих Системою національних рахунків (СНР), стверджується, що в сучасних умовах розробка і впровадження реформ в освіті повинні здійснюватися з обов’язковим урахуванням концептуальних засад СНР. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |