С 42 Скворцова, Світлана. Формування логіко-математичної компетентності п’ятирічних [Текст] / С. Скворцова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 10. - С. 15-20 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): логіко-математична компетентність -- словесно-логічне мислення -- розумові дії -- розвиток моторики -- логічні міркування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 46 Тихонова, И. Н. Особенности антонимии и синонимии у старших дошкольников с ОНР III уровня [Текст] / И. Н. Тихонова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 9. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): логопедична робота -- порушення мови -- мовна діяльність -- словесно-логічне мислення -- корекційна педагогіка Анотація: В статті розглядається проблема подолання загального порушення мови у дошкільників. Одним із напрямків дослідження лексики у дітей являється вивчення стану антонімії і синонімії. Розглянуто напрямки корекційної роботи по вживанню слів у старших дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Полежака, Артем. Модельний експеримент як засіб для формування ключових образів під час вивчення фізики в середній школі [Текст] / А. Полежака, О. Песін, О. Свистунов> // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 13-16. Рубрики: Викладання фізики в школі--розвиток мислення учнів Кл.слова (ненормовані): словесно-логічне мислення -- словесно-логічна компонента мислення -- формування ключових образів -- понятійне мислення -- образне мислення Дод.точки доступу: Песін, Олександр; Свистунов, Олексій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |