Ф 76 Фомина, Л. И. Развитие у младших дошкольников восприятия цвета [Текст] / Л. И. Фомина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 2. - С. 18-22. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): знайомство з кольорами -- сприйняття кольорів -- конспект занять -- слухове сприйняття -- спостережливість -- розвиток креативних здібностей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 84 Носуленко, В. Н. Коммуникация воспринимаемого качества звукового события при формировании акустической среды человека / В. Н. Носуленко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 236-246. - Библиогр.: 34 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Сприйняття--слух--акустичне середовище психологія сприйняття Кл.слова (ненормовані): сприйняття -- спілкування -- акустичне середовище -- комунікація -- слухове сприйняття -- звукові технології Анотація: У статті розглянуто різні складові формування акустичного середовища в умовах поширення сучасних звукових технологій. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Пацай, Т. В. Особливості організації інклюзивного освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.2–4. Кл.слова: діти з особливими потребами, асистент учителя Трубенко, В. М. Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко. - С.5–13 : фот., мал. Кл.слова: діти-олігофрени, уроки математики, прості і складені числа Макаренко, Л. О. Бабусина скринька : виховна година для дітей 3–4 класу з легкою розумовою відсталістю / Л. О. Макаренко. - С.14–16 : фот. Кл.слова: народне виховання, обереги, виховні години Святенко, О. В. Скарби моєї родини : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко. - С.18–22 : фот., мал. Кл.слова: українські народні традиції, народне виховання, родинне виховання Малаховська, Р. О. "У здоровому тілі – здоровий дух" : спортивна година для учнів середньої школи з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.23–25. - Бібліогр.: 2 назви. : фот. Кл.слова: здоровий спосіб життя, національні традиції, фізичне виховання Тарасенко, Н. В. Поліна Михайлівна Горенштейн : [про балерину і скульптора П. М. Горенштейн (1899–1948), відому під псевдонімом Ліна По] / Н. В. Тарасенко. - С.26–27. - Бібліогр.: 3 назви. : фот. Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху / В. В. Іващенко. - С.28–31. Кл.слова: слуховий вік, слухове сприйняття, сприйняття питань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іващенко, В. В. Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з порушенням слуху [Текст] / В. В. Іващенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 28–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): слуховий вік -- слухове сприйняття -- сприйняття питань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" [Текст] : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 11–12. Рубрики: Діти з особливими потребами--слухове сприймання Кл.слова (ненормовані): групове заняття -- слухо-зорова основа -- слухове сприйняття -- правильна вимова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |