С 21 Сафарян, С. Формування компетентної особистості починати з себе [Текст] / С. Сафарян> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 8-10 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: компетентність учня Кл.слова (ненормовані): соціальні компетентності -- мотиваційні компетентності -- функціональні компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-77 Островська, К. О. Особливості соціальної компетентністі у дітей з різним рівнем аутизму [Текст] / К. О. Островська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Аутизм дитячий Кл.слова (ненормовані): спектр аутичних порушень -- соціальні компетентності -- рівень аутизму Анотація: У роботі представлено результати дослідження процесу формування соціальних компетентностей у дітей зі спектром аутистичних порушень. Встановлено, що спектр соціальних компетентностей дітей залежить від рівня аутизму. Аналізу.ться чинники соціальної адаптації у дітей з різним рівнем аутизму. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 67 Горбачова, О. Ю. Формування у школярів соціальних компетентностей засобами проектної діяльності екологічного спрямування [Текст] / О. Ю. Горбачова> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 2-5. Рубрики: проектна діяльність Кл.слова (ненормовані): соціальні компетентності -- екологічне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/6 Журнал 2019р. N 6 Пілат, В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто методи розвитку навичок швидкого і свідомого читання у дітей з особливими освітніми потребами] / В. І. Пілат. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: читацька компетентність, читацькі навички, учні з особливими освітніми потребами Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік. - С.7–8. Кл.слова: логопедичний масаж, соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами Твердохліб, Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами як головної складової соціально активної особистості] / Г. В. Твердохліб. - С.10–12. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: комунікативна компетентність, комунікативні уміння, діти з особливими освітніми потребами Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева. - С.13–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: мовленнєвий розвиток, діти з розладами аутичного спектру, аутизм Цуркан, У. О. День сім’ї : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу до Дня сім’ї] / У. О. Цуркан. - С.17–21. - Бібліогр.: 2 назв. : фото. Кл.слова: логопедичні заходи, сімейні відносини, сімейні свята Чиж, В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості : [розробка уроку української мови для учнів 6-го класу із легкою розумовою відсталістю, призначений розвивати усне і писемне мовлення дітей] / В. М. Чиж. - С.22–24. : фото. Кл.слова: культура мовлення, культура спілкування, уроки української мови Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл : [презентовано технологічні картки для використання у 8–9 класах спеціальних загальноосвітніх шкіл, з метою навчання учнів технології приготування страв] / С. В. Бабляк. - С.25–29. : табл. Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, технологічні картки, спеціальна освіта Комбарова, А. О. Що таке комп’ютер? : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова. - С.30–31. : іл. Кл.слова: інформатика, уроки, діти з розладами аутичного спектра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Плахотнік, К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу [Текст] : [розглянуто особливості загального та логопедичного масажу як засобу подолання різних мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами] / К. В. Плахотнік> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 7–8. Кл.слова (ненормовані): логопедичний масаж -- соціальні компетентності -- діти з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. Кл.слова: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Кл.слова: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. Кл.слова: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл. Кл.слова: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв. Кл.слова: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору [Текст] : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 2–4. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--формування соціальних компетентностей Кл.слова (ненормовані): соціальні компетентності -- діти з особливими освітніми потребами -- освітньо-реабілітаційні центри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кріль, Олександра. Формування громадянських та соціальних компетентностей у молодших школярів [Текст] / О. Кріль> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 5-9. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--громадянське виховання Львівська область--освіта--виховна робота в ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- громадянські компетентності -- соціальні компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |