Д 99 Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання [Текст] / Людмила Дяченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи Анотація: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |