Кодлюк, Ярослава. Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 6-9. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Особистісно орієнтована освіта--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): суб’єкт навчальної діяльності -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб’єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |