К 71 Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток Кл.слова (ненормовані): європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології Анотація: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 69 Корсак, К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління [Текст] / К. Корсак> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 1. - С. 72-81 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): точні науки -- глобальне потепління -- сонячні цикли -- склад атмосфери Анотація: Уведено поняття "правильного мислення" як поєднання логіки з наявними на певний момент науковими фактами і досягненнями. Наголошується актуальність дослідження проблеми глобального потепління. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |