Сахно, Оксана. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня [Текст] : тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 28-32. Рубрики: Початкова школа--методична робота Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): тренінги для вчителів початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень -- формувальне оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кілко, Олена. Упровадження формувального оцінювання [Текст] : тренінг для педагогів / О. Кілко, В. Гонтаренко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 20-22. Рубрики: Початкова школа--методична робота Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): формувальне оцінювання -- тренінги для вчителів початкової школи Дод.точки доступу: Гонтаренко, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матоніна, Раїса. Будьте розважливі, будьте, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! [Текст] : тренінг для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 28-31. Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- тренінги для вчителів початкової школи -- психологічна служба -- позитивне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |