Сахно, Оксана.
    Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня [Текст] : тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 28-32.
Рубрики: Початкова школа--методична робота
   Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів

Кл.слова (ненормовані):
тренінги для вчителів початкової школи -- оцінювання навчальних досягнень -- формувальне оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кілко, Олена.
    Упровадження формувального оцінювання [Текст] : тренінг для педагогів / О. Кілко, В. Гонтаренко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 20-22.
Рубрики: Початкова школа--методична робота
   Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів

   Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінювання -- тренінги для вчителів початкової школи


Дод.точки доступу:
Гонтаренко, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Матоніна, Раїса.
    Будьте розважливі, будьте, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! [Текст] : тренінг для педагогів / Р. Матоніна // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 28-31.
Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- тренінги для вчителів початкової школи -- психологічна служба -- позитивне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)