С 17 Самойлов, Юрій. Туристична промоція: ефективна, коли грамотна [Текст] / Ю. Самойлов> // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 2 ( березень-квітень). - С. 58-60 Рубрики: Туризм в Україні--державне регулювання Кл.слова (ненормовані): туристична промоція -- в’їздні візи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Листков, Віктор. Туристичний бренд як капітал [Текст] / В. Листков> // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 2 ( березень-квітень). - С. 66-67 Рубрики: Туризм в Україні--державне регулювання Кл.слова (ненормовані): туристичний бренд -- туристична промоція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 88 Хрізман, Е. Промоційні витрати повертаються [Текст] / Е. Хрізман> // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 7. - С. 36-37. Рубрики: Туризм в зарубіжних країнах--окремі країни Ізраїль--туризм Кл.слова (ненормовані): туристична промоція -- витрати на промоцію Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |