75.8(4Укр)
С 17


    Самойлов, Юрій.
    Туристична промоція: ефективна, коли грамотна [Текст] / Ю. Самойлов // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 2 ( березень-квітень). - С. 58-60
ББК 75.8(4Укр)
Рубрики: Туризм в Україні--державне регулювання
Кл.слова (ненормовані):
туристична промоція -- в’їздні візи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


75.8(4Укр)
Л 63


    Листков, Віктор.
    Туристичний бренд як капітал [Текст] / В. Листков // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 2 ( березень-квітень). - С. 66-67
ББК 75.8(4Укр)
Рубрики: Туризм в Україні--державне регулювання
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бренд -- туристична промоція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


75.8
Х 88


    Хрізман, Е.
    Промоційні витрати повертаються [Текст] / Е. Хрізман // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 7. - С. 36-37.
ББК 75.8
Рубрики: Туризм в зарубіжних країнах--окремі країни
   Ізраїль--туризм
Кл.слова (ненормовані):
туристична промоція -- витрати на промоцію


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)