021И
Б 19


    Бакленд, Майкл.
    Модернизация библиотечного дела: Манифест [Текст] / М. Бакленд. Как привлечь внебюджетные средства, стать фандрайзером: Принципы и практика развития библиотеки : Пер. с англ.; Предисл. М. Гормана / Виктория Стил, Стивен Д. Элдер ; предисл. М. Горман. - М. : ОГИ, 2000. - 272 с. - Рек. лит.: с.267-268. - Пер. вид. : REDESIGNING LIBRARY SERVISES: A Manifesto / Michael Buckland. - Chicago; London, 1992. - ISBN 5-94282-001-5 : 10.35 грн.
ДРНТІ
ББК 78.34(3)
РУБ 021И
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотека--перспективы развития

   Бібліотечні фонди

   Обслуживание читателей

   Фандрайзинг

   Бібліографія



Дод.точки доступу:
Стил Виктория; Элдер, Стивен Д.; Горман, Майкл \предисл.\; Buckland, Michael
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ДП-2/2006/1
   Журнал

Дошкольная педагогика [Текст] : Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб. : ООО " Издательство "Детство-Пресс". - ISSN 1726-0973. - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 1
Зміст:
Нагаева, Л. Г. Как хорошо уметь писать!: Речевое развитие / Л. Г. Нагаева, Н. В. Писмарева. - С.12-15
Паршукова, И. Л. Маленькие исследователи. Виды и структура исследовательских занятий в детском саду / И. Л. Паршукова. - С.19-23
Мурзина, Л. В. Как найти волшебные яблочки. Совместное физкультурное занятие детей раннего возраста с родителями / Л. В. Мурзина, Е. В. Войтешонок. - С.24-25
Калиниченко, С. А. Психология - логопедия. Эффективная взаимосвязь / С. А. Калиниченко. - С.26-32
Егорова, Т. А. На каком языке разговаривать со спонсором, или Фандрайзинг в ДОУ / Т. А. Егорова. - С.45-48
Рогалева, Н. А. Новые формы психокоррекционной, профилактической и просветительской работы с родителями / Н. А. Рогалева. - С.49-51
Некрасова, О. В. Аддикция к еде у детей и подростков / О. В. Некрасова. - С.52-53
Чернова, Г. Б. Клоун-терапия для детей и взрослых / Г. Б. Чернова. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Егорова, Т. А.
    На каком языке разговаривать со спонсором, или Фандрайзинг в ДОУ [Текст] / Т. А. Егорова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2006. - N1. - С. 45-48 . - ISSN 1726-0973
Рубрики: меценацтво,спонсорство,благодійність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2008/1/2
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2008р. N 1/2
Зміст:
Липова, Л. Профільне навчання: теорія і практика / Л. Липова. - С.3-6
Гринченко, Н. Теоретичний аналіз формування соціально гарсмонійної особистості учня / Н. Гринченко. - С.6-8
Цимбалару, А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя" / А. Цимбалару. - С.8-10
Бех, І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації / І. Бех. - С.11-16
Бойко, А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система / А. Бойко. - С.16-21
Кравченко, Т. Національна свідомість як складова соціалізації підлітків / Т. Кравченко. - С.21-23
Вербицький, В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів (лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів) / В. Вербицький. - С.28-36
Міронець, Л. Створення та використання комп’ютерних презентацій під час навчання біолгії / Л. Міронець. - С.40-42
Пучков, І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков. - С.42-44
Перехейда, О. Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда. - С.51-54
Старовойт, С. Технологізація освітнього процесу в Україні / С. Старовойт. - С.54-56
Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки / О. Караманов. - С.57-58
Гусак, Т. навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак. - С.63-64
Мостова, Т. Унепокорений Шаталов / Т. Мостова. - С.67-69
Бутенко, О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів ХVІІІ ст. / О. Бутенко. - С.74-75
Ремезовська, Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі / Н. Ремезовська. - С.76-78
Ципко, В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу / В. Ципко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Вербицький, В.
    Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів (лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів) [Текст] / В. Вербицький // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N1/2. - С. 28-36 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Позашкільні заклади--педагоги--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади
Анотація: Фандрайзинг - методика пошуку джерел фінансування


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74я721-5
Б 68


   
    Благодійність у школі [Текст] : практичний посібник / упоряд. Н. В. Чиренко // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2014. - N 6. - С. 1-128. - Зміст: Доброчинна діяльність у сучасній навчально-виховній практиці. Розділ 1. ; Залучення ресурсів для реалізації соціального проекту. Розділ 2. ; Тренінгова програма “Школа соціальних проектів”
ББК 74я721-5
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--благодійність
   Загальноосвітні навчальні заклади--соціальні проекти

   Виховання--доброчинна діяльність

   Виховання--екологічне виховання--метод проектів

Кл.слова (ненормовані):
доброчинна діяльність -- виховання милосердя -- соціальні проекти -- проектна діяльність -- учнівські благодійні проекти -- уроки доброти -- природоохоронні проекти -- екологічні програми -- фандрайзинг -- фінансування соціальних проектів -- тренінг (фандрайзингова діяльність) -- тренінгові програми
Анотація: У посібнику вміщено корисні практичні матеріалищодо реалізації благодійних проектів, технології їх створення, дізнаєтеся про основні джерела фінансування та де і як знаходити кошти й ресурси на їх втілення.


Дод.точки доступу:
Чиренко, Наталія Вікторівна \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)