74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58 + 88.840
Рубрики: Вища освіта--фахова освіта
   Психологія--розум

Кл.слова (ненормовані):
професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта
Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


72
К 56


    Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 72 + 74.58
Рубрики: Вища освіта--наукові тексти--технологія створення
Кл.слова (ненормовані):
денотативна дидактологістика -- текстовізований розум -- денотати -- ідеальні явища -- типи знаків -- інтелект -- фахове розуміння -- витвір думки -- наукові тексти
Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні та методико-технологічні основи існування у наукових текстах явищ, природа яких ідеальна за походженням у вигляді "витворів думок", тобто ідей авторів текстів. Вони зафіксовані знаками чотирьох типів, денотати яких презентують різні аспекти текстовізованого розуму вчених.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)