К 56 Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вища освіта--фахова освіта Психологія--розум Кл.слова (ненормовані): професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Вільям (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя). Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. Рубрики: Вища освіта--наукові тексти--технологія створення Кл.слова (ненормовані): денотативна дидактологістика -- текстовізований розум -- денотати -- ідеальні явища -- типи знаків -- інтелект -- фахове розуміння -- витвір думки -- наукові тексти Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні та методико-технологічні основи існування у наукових текстах явищ, природа яких ідеальна за походженням у вигляді "витворів думок", тобто ідей авторів текстів. Вони зафіксовані знаками чотирьох типів, денотати яких презентують різні аспекти текстовізованого розуму вчених. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |