Т 65 Траіліна, Л. П. Вживання прислів’їв, приказок та ідіом під час формування фонетичної компетенції [Текст] / Л. П. Траіліна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 16/18. - С. 108-110. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--фонетика Кл.слова (ненормовані): прислів’я -- приказки -- ідіоми -- фонетична компетенція Анотація: Активне використання ідіом, прислів’їв і приказок сучасна дидактична наука вважає важливим методом поглиблення пізнавальної діяльності суб'єктів навчання. Тому заслуговує на увагу робота з найпоширенішими англійськими прислів’ями та ідіомами, що спонукають до формування іншомовної комунікативної компетенції. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Петрусь, Олеся. Скоромовки як засіб розвитку фонетичної компетенції на різних етапах вивчення англійської мови / О. Петрусь> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 27-29. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--скоромовки Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- скоромовки -- початкова школа -- середня школа -- мовлення -- завдання -- фонетична компетенція Анотація: Використання інтерактивних фонетичних вправ для вивчення скоромовок має значний мотиваційно-стимулюючий вплив і сприяє посиленню інтересу до вивчення іноземної мови. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |