Костирєв, Андрій Геннадійович.
    Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Викладання суспільно-політичних дисциплін в ВНЗ--формування критичного мислення
   Навчання студентів--методи медіаосвіти

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- медіапедагогіка -- формування критичного мислення -- критична автономія особистості -- методи медіаосвіти -- медіаосвіта студентів
Анотація: Автор обґрунтовує необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах для <виховання критичного мислення> та <формування критичної автономії особистості> як обов'язкових передумов розвитку демократії в умовах інформаційного суспільства. У статті розкриваються мета, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


83.3(4УКР)р10
С 44


    Скоморовська, Наталія.
    Формування навичок критичного мислення на уроках литератури [Текст] / Н. Скоморовська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 3. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення учнів -- компетентність учнів -- формування критичного мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


67.0р10
Я 76


    Яроменко, В. І.
    Формування критичного мислення на уроках правознавства [Текст] / В. І. Яроменко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 3-9.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--уроки
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- формування критичного мислення -- уроки правознавства -- графічні організатори -- синтез -- сенквейн -- аналітико-синтетичні вправи
Анотація: У статті розкриваються методичні прийоми розвитку навичок аналізу під час вивчення правознавства; йдеться мова про те, що таке синтез та графічні організатори; приводяться аналітико-синтетичні вправи на окремих етапах уроків правознавства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)