Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання суспільно-політичних дисциплін в ВНЗ--формування критичного мислення Навчання студентів--методи медіаосвіти Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- медіапедагогіка -- формування критичного мислення -- критична автономія особистості -- методи медіаосвіти -- медіаосвіта студентів Анотація: Автор обґрунтовує необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах для <виховання критичного мислення> та <формування критичної автономії особистості> як обов'язкових передумов розвитку демократії в умовах інформаційного суспільства. У статті розкриваються мета, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 44 Скоморовська, Наталія. Формування навичок критичного мислення на уроках литератури [Текст] / Н. Скоморовська> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 3. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): критичне мислення учнів -- компетентність учнів -- формування критичного мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 76 Яроменко, В. І. Формування критичного мислення на уроках правознавства [Текст] / В. І. Яроменко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 3-9. Рубрики: Викладання правознавства в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- формування критичного мислення -- уроки правознавства -- графічні організатори -- синтез -- сенквейн -- аналітико-синтетичні вправи Анотація: У статті розкриваються методичні прийоми розвитку навичок аналізу під час вивчення правознавства; йдеться мова про те, що таке синтез та графічні організатори; приводяться аналітико-синтетичні вправи на окремих етапах уроків правознавства. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |