З-81 Золотова, Г. Д. Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей [Текст] / Г. Д. Золотова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 4. - С. 62-69. Рубрики: Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): філософсько-педагогічна антропологія -- глобалізація -- гуманізм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 56 Філософія освіти [Текст] : [навчальний посібник] / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. - 264 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 42.00 грн., 42.00 грн. РУБ 371 Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ Філософія освіти--Україна Освіта--філософія освіти Кафедра педагогіки Кафедра філософії та соціально-економічних наук Кл.слова (ненормовані): історія філософсько-педагогічної думки -- педагогічна футурологія -- синергетичні стратегії в освіті -- філософсько-педагогічна антропологія -- філософсько-педагогічна епістемологія Анотація: У посібнику розкрито зміст, структуру і функції філософії освіти, висвітлено актуальні проблеми. Засобами філософської рефлексії розкрито соціокультурну й соціоантропологічну вимірність освіти та науки, проблеми та перспективи гуманізації сучасного розвитку. Дод.точки доступу: Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ф 56 Філософія освіти [Текст] : [навчальний посібник] / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 216 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 27.00 грн. РУБ 371 Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ Філософія освіти--Україна Освіта--філософія освіти Кафедра педагогіки Кафедра філософії та соціально-економічних наук Кл.слова (ненормовані): історія філософсько-педагогічної думки -- педагогічна футурологія -- синергетичні стратегії в освіті -- філософсько-педагогічна антропологія -- філософсько-педагогічна епістемологія Анотація: У посібнику розкрито зміст, структуру і функції філософії освіти, висвітлено актуальні проблеми. Засобами філософської рефлексії розкрито соціокультурну й соціоантропологічну вимірність освіти та науки, проблеми та перспективи гуманізації сучасного розвитку. Дод.точки доступу: Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |