Бондаренко, Юрій. Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): спостереження -- художній фрагмент -- етапи діяльності -- читання -- коментування -- опис -- переказ -- робота з текстом Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |