Александров, Ю. И. Психофизиолгические закономерности научения и методы обучения / Ю. И. Александров> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 6. - С. 5-19. - Библиогр.: 131 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Научіння--психофізичні закономірності Психологія--методи навчання Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): научіння -- навчання -- мозок -- система -- соціум -- розвиток -- індивідуальний досвід -- емоції -- мораль -- моральність Анотація: Осуществлен анализ данных, полученных при исследованиях в психологии, в том числе в психофизиологии, кросскультурной психологии, а также в культурной и социальной нейронауках. Эти новые данные позволяют выделить направления исследований, в том числе прикладных, развитие которых может быть полезно для разработки методов обучения. Здійснено аналіз даних, отриманих при дослідженнях в психології, в тому числі в психофізіології, кроскультурної психології, а також у культурній та соціальній нейронауках. Ці нові дані дозволяють виділити напрями досліджень, у тому числі прикладних, розвиток яких може бути корисно для розробки методів навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
И 21 Иванова, Е. М. Формирование психологической готовности студентов-психологов к профессиональному становлению [Текст] / Е. М. Иванова> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 1. - С. 152-160. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: професійне становлення Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- образ професіонала -- індивідуальний досвід -- студенти-психологи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |