П11 Піскун , Олександра Василівна. Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія навчання фізики / О. В. Піскун ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 19 с. -
Рубрики: викладання фізики автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): особистісно-зорієнтоване навчання -- задачі з фізики -- індивідуальні особливості учнів Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 31 Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків [Текст] / Л. Р. Кашнарьова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 30-41 Рубрики: Психологія підлітка--навчальні досягнення Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- рівень розвитку пізнавальних процесів -- соціальні навички -- індивідуальні особливості учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |