22.3р
П11


    Піскун , Олександра Василівна.
    Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія навчання фізики / О. В. Піскун ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 22.3р
Рубрики: викладання фізики
   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-зорієнтоване навчання -- задачі з фізики -- індивідуальні особливості учнів


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88.8
К 31


    Кашнарьова, Л. Р.
    Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків [Текст] / Л. Р. Кашнарьова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 30-41
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка--навчальні досягнення
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- рівень розвитку пізнавальних процесів -- соціальні навички -- індивідуальні особливості учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)