Сухенко, Ірина.
    Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 57-66. - Закінчення. Початок у № 2 - 2012.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання
Кл.слова (ненормовані):
методика конструювання -- конструктор LEGO SYSTEM -- конструктор LEGO Education -- диференційний підхід -- індивідуальний підхід -- інтеграція освітнього процесу -- взаємодія з батьками -- результативність роботи -- інтегровані заняття
Анотація: Про досвід навчального закладу № 256 в організації дитячого конструювання та надаються конкретні поради щодо методики роботи з констркуторами LEGO DUPLO та LEGO SYSTEM.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Р 88


    Руснак, Леся.
    Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 13-20 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Розвиток мовлення --дослідницька діяльність--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освітнього процесу -- мовленнєва діяльність -- природничо-дослідницька діяльність -- напрями процесу інтеграції -- пізнавальна активність -- розвиток мовлення -- саморозвиток -- експериментування -- діяльнісний підхід -- досліди -- співпраця з батьками -- старші дошкільники -- дослідницька діяльність дошкільника
Анотація: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл.


Дод.точки доступу:
Гладка, Ганна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Якименко, Світлана.
    Інтеграція як основа наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] : педагогічний апгрейд / С. Якименко, Л. Голян, С. Лебедєва // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 9-14.
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Вчителі початкової школи--професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- професійна підготовка -- інтеграція освітнього процесу -- наступність між дошкільною та початковою освітою -- ДНЗ та ЗНЗ


Дод.точки доступу:
Голян, Людмила; Лебедєва, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)