371.32:94(100)“19/20”
Г 85


    Грицун, В. П.
    Основні напрямки НТР у другій половині XX - на початку XXI ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина [Текст] : всесвітня історія. Інформатика. 11 клас / В. П. Грицун, І. П. Соловей // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 19/21. - С. 70-73.
УДК
Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--інтегровані та комбіновані уроки
Кл.слова (ненормовані):
науково-технічна революція -- інформаційне суспільство -- постіндустріальне суспільство -- інтегрований урок всесвітньої історії та інформатики


Дод.точки доступу:
Соловей, І. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:[94(100)+004]
М 33


    Матвєєва, Л. О.
    Інтегрований урок - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу [Текст] / Л. О. Матвєєва, Р. Б. Власік // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 13/15. - С. 33-73.
УДК
Рубрики: Інтегровані уроки--всесвітня історія--інформатика
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок всесвітньої історії та інформатики -- міжпредметні зв’язки -- комп’ютерні презентації


Дод.точки доступу:
Власік, Р. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)