Базилевич, В. Інтелектуальна діяльність в контексті глобалізаційних процесів [Текст] / В. Базилевич> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - N2. - С. 26-33 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: глобалізація економіка праці Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна діяльність -- інтелектуальна праця Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мерзлякова, Олена. Критичне мислення: засоби оцінювання й цілеспрямованого розвитку [Текст] / О. Мерзлякова> // Психолог. - 2017. - N 11/12. - С. 4-75.
Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- інтелектуальна діяльність -- креативне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 52 Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності [Текст] / М. Л. Смульсон> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (23 назви) . - ISSN 2304-0629
Психологія особистості--інтелектуальна діяльність Кл.слова (ненормовані): задача -- задачний підхід до діяльності -- розв’язування задач -- метакогніції -- інтелектуальна ініціація -- інтелектуальна діяльність -- суб’єктна активність -- українські психологи Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні підходи Г. О. Балла до визначення поняття "задача" і процесу її розв'язування, а також показано місце задачі в структурі інтелектуальної діяльності. Зокрема, проаналізовано таку метакогнітивну складову, як самостійна постановка задачі, або, інакше, - інтелектуальна ініціація. У задачному підході до діяльності, запропонованому вченим, діяльність суб'єкта представлено як систему процесів розв'язування задач, причому це стосується не тільки нормативних, але й творчих компонентів діяльності. Дод.точки доступу: Балл, Георгій Олексійович (український психолог ; 1936-2016) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 59 Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Тетяна Козінцева> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 10–13. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- інноваційні педагогічні технології -- інтерактивні технології -- творча діяльність -- пізнавальні завдання -- творче мислення -- інтелектуальна діяльність -- методи навчання -- природознавство -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті розповідається про те, що формування та розвиток критичного мислення є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає Концепції нової української школи. Висвітлено питання, щодо використання інтерактивних технологій, зокрема методу "Асоціативний кущ" під час вивчення природознавства в 4 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Дошкільне виховання--формування інтелекту Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |