Т 68 Триус, Юрій Васильович. Особливості навчання інформатики майбутніх економістів [Текст] / Ю. В. Триус, О. М. Яцько> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 7-16. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--підготовка економістів Кл.слова (ненормовані): інформатичні компетентності -- електронний навчальний курс -- комп’ютерно орієнтована методична система навчання інформатики -- майбутні економісти Анотація: У роботі проаналізовано передумови, що забезпечують підвищення рівня інформатичної підготовки студентів економічних напрямків вищих навчальних закладів, а також інтенсифікацію процесу навчання інформатики і професійної підготовки; уточнено зміст професійних й інформатичних компетентностей майбутніх фахівців у галузі економіки та підприємництва з урахуванням вимог інформаційного суспільства; визначено цілі, зміст, методи, засоби та організаційні форми навчання, сукупність яких становить основу комп'ютерно орієнтованої методичної системи навчання інформатики як майбутніх економістів, так і майбутніх учителів економіки. Дод.точки доступу: Яцько, Оксана Мирославівна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв. Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл. Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 23 Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями [Текст] / І. Татьянчикова, Т. Сахно> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 86–94. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Заклади спеціальної освіти--учні із психофізичними порушеннями--навчання Кл.слова (ненормовані): інформатичні компетентності -- психофізичні порушення -- інформаційні технології -- старшокласники -- інформаційна компетентність -- комп’ютерні технології -- ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- комп’ютерна грамотність -- учні з психофізичними порушеннями Анотація: Розглянуто питання доцільності та ефективності формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями. Доведено, що використання інформаційних технологій дозволяє модернізувати та підвищити якість навчання, а також інтерес учнів до оволодіння базовими знаннями, що впливає на формування в них інформаційно-комунікаційних компетентностей. Дод.точки доступу: Сахно, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |