К 38 Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Освіта--інформатизація освіти Педагогіка інформаційна Кл.слова (ненормовані): комп’ютерні технології -- інформаційно-комунікаційне середовище -- віртуальна реальність -- Інтернет -- віртуальна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальний освітній простір -- дистанційне навчання -- інформаційна педагогіка -- глобалізація освіти -- інформатизація освіти Анотація: Висвітлюються особливості віртуалізації освітнього простору в межах розвитку інформаційної педагогіки за умов поглиблення інформатизації всіх сфер життєдіяльності суспільства та розширення можливостей віртуальної реальності, в якій технологічною основою є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 11 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Любов Пєтухова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка в ЗВО Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- вихователі дошкільних навчальних закладів -- компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- педагогічна діяльність -- науково-методична робота -- інформаційно-комунікаційне середовище Анотація: У статті розповідається про професійну підготовку вичтелів початкових класів та вихователів дошкільних навчальних закладів. День народження факультету - особливе свято для всього університетського колективу. Ювілей - це нові сподівання, нові плани. Неабиякі надії покладає професорсько-викладацький склад факультету на нинішніх студентів. Адже їм будувати своє майбутнє в новому тисячолітті. Реалізація сучасної парадигми значною мірою залежить від фахівців дошкільної освіти, учителя початкової школи, яким мають бути притаманні духовність і висока моральність, інтелігентність, професійна компетентність, творче мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |