Т 23 Татаринов, М. В. Літературна спадщина І. Я. Франка на уроках історії України (до 150-річчя з дня народження письменника) [Текст] / М. В. Татаринов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 24. - С. 16-20. Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки--інтегровані уроки Викладання історії України в школі--персоналії видатних людей Кл.слова (ненормовані): складання тез -- історичні задачі Анотація: У статті наводяться рекомендації, як використовувати літературну спадщину І. Я. Франка на уроках історії України. Це дозволить учителеві творчо застосовувати міждисциплінарні зв’язки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зімбалевська, Ю. П. Звідки і як історики довідуються про минуле [Текст] : 5 клас / Ю. П. Зімбалевська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 53-55. Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії в 5 кл.--вступ до історії Кл.слова (ненормовані): історичні задачі -- хронологія -- історичні карти Анотація: Після цього уроку учні зможуть: називати найважливіші моменти біографії та діяльності Михайла Грушевського; наводити відомості про археологію, нумізматику, сфрагістику, геральдику, етноніміку, топоніміку; застосування знання з хронології. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |