> Шифр: РШ/2016/8/9 Журнал 2016р. N 8/9 Мельник, Світлана. Формування громадянсько-патріотичних цінностей гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи навчального закладу / С. Мельник [и др.]. - С.3-7. Інші автори: Саблукова О., Говорова Л., Ободовська Валентина Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання: лінії зіткнення та розмежування / І. Бех. - С.8-10. Мельник, Світлана. Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприяння здоров’ю - до лідера сучасної освіти / С. Мельник, О. Тихевич. - С.12-19. Гриценюк, Жанна. Полікультурна освіта в гімназії : зміст і форми роботи / Ж. Гриценюк. - С.20-23. Глєбова, Лариса. Організація роботи творчих груп у контексті підвищення професійної майстерності вчителя / Л. Глєбова. - С.28-31. Пилипейко, Сергій. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипейко. - С.32-36. Процишина, Ольга. Формування національного світогляду учнів на основі народознавчих матеріалів / О. Процишина. - С.37-40. Гринюк, Валентина. Відкриваємо духовні острови в океані рідної літератури! / В. Гринюк. - С.41-46. Кутова, Тетяна. Колір у психологічній характеристиці поведінки персонажів повісті Ольги Кобилянської "Земля” / Т. Кутова. - С.47-51. Фокіна, Ірина. Фонові знання на уроках зарубіжної літератури: українознавчий аспект / І. Фокіна. - С.52-56. Сордія, Олена. Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури / О. Сордія, С. Пастух. - С.57-60. Бобряк, Людмила. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчанння та викладання хімії / Л. Бобряк. - С.61-66. Ободовська, Валентина. Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів / В. Ободовська. - С.67-70. Полещук, Наталія. Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук. - С.71-75. Андреєва, Лілія. Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей / Л. Андреєва, М. Ковальчук. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 72 Бобряк, Людмила. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчанння та викладання хімії [Текст] / Л. Бобряк> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 61-66. Рубрики: Викладання хімії в школі--інформаційно-комп’ютерні технології Кафедра хімії Кл.слова (ненормовані): змішане навчання -- освітня платформа -- хмарно орієнтоване середовище -- хмарні сервіси Office 365 -- веб 2.0 сервіси -- OneNote Class -- уроки хімії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Романюк, І. Перспективний педагогічний досвід: як презентувати / Ірина Романюк. - С.4–9. Холод, Марина. 10 секретів успіху методичної роботи / М. Холод. - С.10–12. Формуємо каталог електронних освітніх ресурсів. - С.13–14. Савінова, Наталія. Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа. - С.15–19. Структура діяльності педагогічної ради. - С.20. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: чек-ліст. - С.21–22. Тест "Засідання педагогічної ради". - С.23–24. Шаблон оформлення протоколу засідання педагогічної ради. - С.25–26. Нікітіна, Наталія. Оголошуємо тендер... педагогічних ідей / Наталія Нікітіна. - С.27–30. Попель, Світлана. Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель. - С.31–35. Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote. - С.36. Грицан, Світлана. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан. - С.37–43. Старинцева, Олена. Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова. - С.44–50. Баластрік, Ганна. Творчий педагог – творчі діти / Ганна Баластрік. - С.51–55. Морєва, Олена. Стільки коштує педагогічний стаж, або Яку заробітну плату отримає за грудень вихователь-методист / Олена Морєва. - С.56–59. Моніторинг нормативно-правової бази. - С.60–61. Усесвітній день поезії. - С.62–63. Коваленко, Алла. Мріємо з Лесею Українкою : літ. розвага для дітей ст. групи / Алла Коваленко. - С.64–66. Лесик, Вікторія. Подарунок : сценарій весн. свята для дітей мол. групи / Вікторія Лесик, Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.67–69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 57 Попель, С. Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 31–35. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційно-комунікацйні технології -- ІКТ -- педагогічні ради -- OneNote -- цифровий блокнот -- облікові записи -- хмарні сервіси Анотація: У статті розглянуто алгоритм використання OneNote (цифровий блокнот, зручний для зберігання та впорядкування текстів, рисунків, аудіо- й відеозаписів та іншої інформації) на прикладі підготовки педагогів до засідання педагогічної ради в дошкільному навчальному закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 78 Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 36. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- завдання -- OneNote -- цифровий блокнот -- хмарні сервіси -- інформаційно-комунікаційні технології -- покроковий алгоритм Анотація: Покроковий алгоритм створення завдань у хмарному сервісі OneNote. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |