К 26 Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес Країни Балтії--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Болонський процес -- освітні послуги -- державна політика -- державне управління -- державний контроль -- національні системи освіти Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах. Дод.точки доступу: Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |