Н 44 Нездемковская, Г. В. Этнопедагогика о народных традициях нравственного воспитания детей / Г. В. Нездемковская> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 74-76. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Етнопедагогіка зарубіжних країн Росія--етнопедагогіка Кл.слова (ненормовані): етнопедагогіка Росії -- народні традиції виховання -- моральне виховання дітей -- традиції у сучасному вихованні Анотація: Народні виховні традиції у сучасному вихованні дітей (етнопедагогіка Росії, скарбниця народної духовності). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
И 21 Иванова, Н. И. Природосообразность как основа поликультурного образования / Н. И. Иванова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 23-27. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Етнографія Культура--культурологія--етнокультура--виховання особистості Етнопедагогіка зарубіжних країн Росія--етнопедагогіка Кл.слова (ненормовані): етнопедагогіка -- культурологія -- етнокультура -- полікультурна освіта -- народні традиції -- виховання особистості -- принцип природовідповідністі -- природовідповідність у вихованні Анотація: Стаття присвячена проблемі природовідповідного виховання в системі полікультурної освіти. Статья посвящена проблеме природосообразного воспитания в системе поликультурного образования. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 63 Николаев, В. А. Ведущие положения этнопедагогики / В. А. Николаев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 41-49. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Етнологія --етнопедагогіка--Росія Росія--Етнопедагогіка Кл.слова (ненормовані): народна культура -- народна педагогіка -- гуманізм народної педагогіки -- моральний розвиток особистості -- традиції -- звичаї -- сім’я -- виховання -- сімейне виховання Анотація: В статье выделяются основные положения этнопедагогики, позволяющие рассматривать её в качестве самостоятельного направления современного научно-педагогического знания. В статье выделяются основные положения этнопедагогики, позволяющие рассматривать её в качестве самостоятельного направления современного научно-педагогического знания. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |