П 80 Прокопчук, Марія. Урахування психолого-педагогічних та методичних аспектів інтерференції та переносу у навчанні другої іноземної мови в учнів основної школи / М. Прокопчук> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 16-19. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Іноземні мови--мовна компетентність--основна школа Кл.слова (ненормовані): інтерференція -- перенос -- іноземні мови -- мовна компетенція -- мовленнєвий досвід -- мовленнєві механізми -- комунікативна компетентність -- трилінгвізм -- контрастивний підхід -- міжмовна інтеракція Анотація: Розкрито значення інтерференції та переносу у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності учнів основної школи. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти оволодіння другою іноземною мовою. Охарактеризовано навчальні уміння, що входять до складу навчально-стратегічної компетенції в другій іноземній мові. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |