В 65 Войцеховська, Мая. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1029-7200 Рубрики: Бібліотеки зарубіжних країн--бібліотечні послуги--популяризація Польща--бібліотечна справа Кл.слова (ненормовані): промоція послуг -- маркетинг бібліотечний -- buzz-маркетинг -- послуга бібліотечна -- бібліотеки Польщі -- реклама Анотація: У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Автор виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |