Ш 38 Шедяков, Владимир Евгеньевич. Информационные воздействия в периоды избирательных кампаний Украины (1991-2012) : стратегии, технологии, инновации [Текст] / В. Шедяков, Д. Попов, Л. Гаврилова ; [общ. ред. П. Д. Морозова]. - К. : Преса України, 2012. - 152 с. : табл. - Библиогр. : с. 143-151. - ISBN 978-966-472-125-4 (в пер.) : 21.00 грн. РУБ 32(4Укр) Рубрики: Засоби масової інформації--Рекламно-політичний вплив--Україна Кафедра історії України та політології Виборчі кампанії--Соціально-психологічний аспект--Україна Інформаційний вплив Дод.точки доступу: Попов, Дмитрий Дмитриевич; Гаврилова, Лариса Феликсовна; Морозов, Павел Дмитриевич \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 32 Підготовка і проведення виборчих кампаній [Текст] : [Дайджест навчальних посібників Республіканської партії США (за матеріалами експертів Міжнародного Республіканського Інституту США)] / Міжнародний Республіканський Інститут ; Автор-уклад. В. О.Наумов. - К. : Інтертехнодрук, 2002. - 340 с. - ISBN 966-8026-01-2 : 10.00 грн. РУБ 32И Рубрики: Кафедра історії України та політології Внутрішня політика США--Вибори--Популярне видання Виборчі кампанії--Соціально-психологічний аспект--Україна США--політика--вибори Україна--внутрішня політика--вибори Кл.слова (ненормовані): передвиборча кампанія Дод.точки доступу: Наумов, Вадим Олексійович \автор-уклад.\; Міжнародний Республіканський Інститут Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |