К 82 Кривенко, Н. М. Повість "Кайдашева сім’я" І. Нечуя-Левицького в контексті норм сучасного сімейного права. Проблема батьків і дітей у повісті [Текст] / Н. М. Кривенко, О. М. Салій> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 24. - С. 21-29. Рубрики: Викладання правознавства в школі--інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): інтегрований урок -- сімейне право -- норми сучасного сімейного права Анотація: Після проведення цього уроку учні зможуть: пояснити, в чому полягає гарантування права людини на створення сім’ї; отримати уявлення про особисті немайнові та майнові права та обов’язки подружжя; пояснювати суть конфлікту між дітьми та батьками, його причини й наслідки, а також характеризувати образи персонажів повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я". Дод.точки доступу: Салій, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 98 Рябовол, Л. Т. Компетентнісно-орієнтована методична система навчання правознавства: модель, умови впровадження, практика реалізації [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 2-9. Рубрики: Викладання правознавства в школі--інтегровані уроки Викладання правознавства в школі--компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): компетентнісно-орієнтоване навчання -- навчання правознавства -- інтегровані уроки -- міжпредметні зв’язки -- наочність у викладанні правознавства -- бесіди, розповіді у викладанні правознавства -- правова інформація -- ігри у викладанні правознавства Анотація: У статті розкриваються рекомендації по проведенню інтегрованих уроків у ЗОШ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |