Мельник, Павло.
    Рекламні тексти як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції старшокласників [Текст] / П. Мельник // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 13-23. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 81.47.11-9
Рубрики: Викладання французької мови в школі--соціокультурна компетенція
   Викладання французької мови в школі--дидактичні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетенція -- рекламні тексти -- французька мова -- дидактичні матеріали -- інформативність -- експлуатація рекламних текстів -- компліментарність рекламних текстів -- візуально-зображальна виразність
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі рекламних текстів. Виділено критерії відбору дидактичного матеріалу. Визначено деякі характеристики рекламних текстів, що мають враховуватися при відборі матеріалу. Стаття містить практичні ілюстрації теоретичних положень.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)