Б 11 Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики [Текст] / Н. О. Бєлоконєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 28-33. Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- комп’ютерні технології -- урок інформатики -- мотивація на уроках інформатики Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Л 54 Лещук, С. О. Вивчення графічних редакторів: змістові аспекти [Текст] / С. О. Лещук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 33-39. Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): графічні редактори -- робота школяра за комп’ютером -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У данній статті підібрано розроблені матеріали та практичні завдання для вивчення основних функцій і можливостей використання растрових і векторних графічних редакторів (Paint, CorelDRAW, Photoshop). Оволодіння школярами графічним інструментарієм сприяє творчій самореалізації, підвищенню мотивації, знайомству з інформаційно-комунікаційними технологіями. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
З-48 Зеленяк, О. П. Моделювання планіметричних конфігурацій у середовищі GEOGEBRA [Текст] / О. П. Зеленяк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 8-17.
Кл.слова (ненормовані): комп’ютерне моделювання -- графічна модель -- планіметрична конфігурація -- задачі на побудову -- алгоритм -- подібність -- екстремальна задача -- міжпредметна дослідницька діяльність Анотація: У статті акцентується увага на важливості неформального вивчення комп’ютерного моделювання в шкільних курсах математики та інформатики. Обгрунтовано актуальність і доцільність створення й застосування алгоритмів побудови графічних комп’ютерних моделей геометричних конфігурацій у середовищі динамічної геометрії (СДГ) GEOGEBRA. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |